Kakve to veze ima sa bibliotekom? Biblioteke ništa ne prodaju. Ali one nude mnoge usluge kojima je potreban marketing. Danas postoje mnoge stvari koje konkurišu čitanju. Televizija, igrice, društvene mreže na internetu, kupovina… Sve to izgleda zabavnije od čitanja. Posao direktora marketinga biblioteke je da dokaže suprotno. Pre svega, da pokaže da savremena biblioteka nudi mnogo više od čitanja knjiga. Najveća biblioteka u zemlji iz koje mogu da se uzimaju knjige, Biblioteka grada Beograda, na primer, nudi mnoge programe. U njoj se drže predavanja, održavaju izložbe i naučni skupovi, priređuju koncerti i pozorišne predstave, organizuju radionice i seminari. U njoj možete da razgovarate sa naučnicima, umetnicima, da uživate u muzici i glumi, da naučite da slikate, pišete, igrate šah…
Zadatak direktora marketinga je da stalno podseća ljude kako je bolje da dođu u biblioteku, nego da sede kod kuće ispred televizora ili kompjutera. Pružamo ti priliku da provedeš jedan radni dan sa direktorkom marketinga Biblioteke grada Beograda i vidiš šta ona sve uradi tokom jednog dana, sa koliko ljudi komunicira, kako planira kulturni program Biblioteke, šta joj je omiljeni deo posla i šta je učila i studirala da bi mogla sve to da radi.
Popuni ovaj formular i provedi dan kao direktor marketinga biblioteke
Izvor: Mingl