*Prosečna posećenost vikendom u Delta City-ju oko 50.000 ljudi.
Koncept izlaganja u Delta City-ju:
– Zbog ograničenog izlagačkog prostora glavnog hola Delta City-ja, odabrani učesnici imaće tipske stolove dimenzija 80×100.
– Dva izlagača deliće jedan sto.
– Izlagači koji izlažu na štenderima imaće poseban raspored.
– Organizator Katapulta zadržava pravo rasporeda izlagača po danima.
Katapult je osmišljen od strane Galerije Pero kao prodajna izložba koja treba da predstavi raznovrsnu, kreativnu, inspirativnu i unikatnu ponudu upotrebnih predmeta iz oblasti modnog dizajna i primenjene umestnosti.
Ciljne grupe Katapult projekta jesu sve generacije zainteresovane za stvaralaštvo neafirmisanih umetnika koji će ponuditi svoje proizvode po pristupačnim cenama. Šira publika će imati mogućnost uvida u stvaralačke tokove mlađe generacije i time otkriti jedan novi maštovitiji svet.