Konkurs, koji je deo kampanje Dan Dunava, biće otvoren od 29. juna 2011. godine u 00.00 časova i trajaće do 1. septembra 2011. godine u 00.00 časova.
Konkurs se održava u saradnji sa Udruženjem novinara Srbije i Nezavisnim udruženjem novinara Srbije.
U nastavku teksta Pravila opisan je način učešća na konkursu.
Uslovi za učestvovanje
Konkursom su obuhvaćeni novinski članci, TV i radio prilozi, web objave (u daljem tekstu članci i prilozi) koji su objavljeni u medijima čija se sedišta nalaze na teritoriji Republike Srbije u periodu trajanja konkursa.
Svi novinari i autori članaka ili priloga imaju jednaka prava učestvovanja na konkursu..
Na konkursu nemaju pravo da učestvuju zaposleni u Coca-Cola Sistemu (kompanija Barlan S&M d.o.o. i Coca-Cola HBC Srbija A.D. Zemun), Republičkoj direkciji za vode, McCann Grupi d.o.o. i njenim povezanim društvima, agencijama Omnicom i njihovim povezanim društvima, kao ni članovi njihovih porodica (bračni drug, rođena i usvojena deca, kao ni roditelji, braća niti sestre ukoliko žive u istom porodičnom domaćinstvu).
Članci i prilozi se po sadržaju moraju odnositi na zadatu temu Dunava i aktivnosti usmerene ka promociji vode i očuvanju dunavskog ekosistema.
Poziv za učešće i pravila konkursa biće poslata mejlom urednicima i redakcijama.
Pravila konkursa će biti dostupna i na sajtovima www.sacuvajmodunav.rs i www.coca-colahellenic.rs i www.minpolj.gov.rs.
Trajanje konkursa i nadzor
Konkurs će biti otvoren 29. juna 2011. godine u 00.00 časova i trajaće do 1. septembra 2011. godine do 00.00 časova.
Ime dobitnika nagrada u okviru konkursa “Zato što volim Dunav”, kao i pobednički radovi, biće postavljani na sajtovima www.sacuvajmodunav.rs, www.coca-colahellenic.rs i www.minpolj.gov.rs, 16. septembra 2011.godine.
Objavljeni članci i prilozi moraju obavezno imati potpis autora.
Proceduru regularnosti izbora najboljih radova će nadgledati žiri.
Žiri će činiti sledeći članovi:
-
Predstavnik Republičke direkcije za vode, Milica Milenković
-
Predstavnik kompanije Coca-Cola, Milica Stefanović
-
Predstavnik kompanije Coca-Cola Hellenic Srbija, Jovana Tufegdžić
-
Predstavnik UNS-a, Nino Brajović
-
Predstavnik NUNS-a, Vojislav Stevanović
Žiri će izbor članaka i priloga uraditi na osnovu ukupnog pregleda objavljenih članaka i priloga u zemlji.
Žiri će voditi računa o regularnosti izbora za najbolji objavljeni članak ili prilog.
Članovi žirija će članke i priloge bodovati ocenama od 1 (jedan) do 5 (pet) poena, a na osnovu sledećih kriterijuma:
-
Promocija vode, očuvanje i zaštita reka
-
Opremljenost članaka i priloga fotografijama i snimcima
-
Reportaža o Dunavu koja se izdvaja po svom sadržaju
-
Kampanja Dan Dunava 2011 – predstavljanje pojedinačnih aktivnosti, učesnika u realizaciji i organizatora kampanje u Srbiji
Nagrade konkursa
-
Prva nagrada: Obilazak sedišta ICPDR-a (International Commission for the protection of the Danube river) u Beču za autora i drugog člana ekipe (fotografa i/ili snimatelja). Troškove prevoza i smeštaja za tri noćenja na bazi polupansiona snosi organizator
-
Druga nagrada: Vikend izlet u Srbiji za pet članova redakcije u kojoj radi nagrađeni novinar/autor članka ili priloga. Troškove snosi organizator
-
Treća nagrada: zaliha proizvoda iz Coca-Cola proizvodnog portfolia od po 300L za autora članka ili priloga i drugog člana ekipe (fotografa/voditelja). Troškove snosi organizator
Prva i druga nagrada biće predate pobedniku najkasnije 60 dana nakon proglašenja najboljeg članka i/ili priloga, a kada je treća nagrada u pitanju, ona će biti isporučivana na adresu dobitnika u dogovorenim vremenskim intervalima.
Odgovornost
Organizator ima pravo korišćenja objavljenih članaka i priloga za potrebe promocije konkursa. Organizator se obavezuje da neće koristiti materijale u druge komercijalne svrhe, bez prethodne saglasnosti autora članka ili priloga.
Organizator konkursa ne snosi nikakvu odgovornost u slučaju eventualnih sporova koji se tiču vlasništva nad objavljenim člancima i prilozima. Objavljivanjem članaka i priloga u medijima, učesnik konkursa garantuje da je autor objavljenog sadržaja. Svi sporovi koji mogu nastati u vezi sa vlasničkim pravima nad objavljenim sadržajima nisu odgovornost organizatora.
Prava pobednika se ne mogu preneti na treće lice.
Učesnici, odnosno pobednici konkursa, nemaju pravo da zahtevaju nagradu u količini većoj ili različite vrste od onih koje je organizator naveo u pravilima. Nagrada se ne može zameniti za novac.
Medijska pokrivenost
Organizator može da objavi i koristi u elektronskom, štampanom, foto i video materijalu, a bez materijalne nadoknade objavljeni članak ili prilog za potrebe konkursa.
Nakon dobijanja izričite pisane saglasnosti učesnika, organizator može da koristi lične informacije o učesniku i prenese ih drugim lokalnim kompanijama/pravnim licima/ udruženjima koji su na posredan i/ili neposredan način povezana sa organizacijom i sprovođenjem ovog konkursa, a kako bi bilo omogućeno učešće na konkursu.
Pobednik konkursa pristaje da učestvuje u javnim događajima koje organizator realizuje u vezi sa konkursom, uključujući davanje izjava za medije, pojavljivanje na televiziji, kao i korišćenje slika u medijskim izveštajima, oglašavanju konkursa, itd.
Objavljivanje pravila konkursa
Svi učesnici obavezni su da poštuju pravila konkursa. Pravila konkursa će biti objavljena na sajtovima www.sacuvajmodunav.rs, www.coca-colahellenic.rs i www.minpolj.gov.rs.
Rešavanje sporova
Za rešavanje sporova između organizatora i učesnika konkursa biće nadležan sud u Beogradu.
Prekid konkursa
Konkurs može da bude prekinut samo u slučaju više sile iz razloga koje organizator ne može da spreči, niti da na njih utiče, a koji imaju uticaja na proces odvijanja konkursa, regularnost konkursa i mogućnost organizatora da dodeli nagrade na način predviđen ovim pravilima.