Naime, stručnjaci koji proučavaju online komunikaciju kažu da osobama koje preko Fejsbuka pokazuju svoju bolju stranu, prikazuju svoje atraktivne fotografije i naglašavaju svoje dobre osobine raste samopouzdanje.
Naučnici sa univerziteta Kornel ispitivali su, naime, 63 studenata kroz deset testova kako bi otkrili nivo njihovog samopouzdanja. Studenti su bili podeljeni u tri grupe. Prva grupa test je rešavala nakon što su tri minute bili na Fejsbuku, druga grupa test je rešavala dok se istovremeno mogla posmatrati u ogledalu, a treća grupa nije imala ništa što bi im moglo podići samopouzdanje.
Rezultati su pokazali da je Fejsbuk grupa imala daleko veće samopouzdanje nego ostale dve grupe studenata. Međutim i u njoj je bilo razlika. Najveće samopouzdanje imali su oni koji su te tri minute gledali svoj profil, za razliku od ostatka grupe koja je gledala tuđe profile.
Studenti koji su ulepšali svoj profil i malo ga izmenili takođe su imali pozitivan uticaj na samopouzdanje.
“Ako dopustite ljudima da se predstave u dobrom svetlu i kroz pozitivne stvari, oni počinju da sebe posmatraju drugim očima i jača im svest o vlastitoj vrednosti”, kažu tvorci studije.