80 posto njih koristi vreme na internetu za ovu aktivnost, u odnosu na globalnih 60 posto, ali potpuno očekivano, imajući na umu sve otežavajuće okolnosti kupovine putem interneta u Srbiji, znatno manje kupuju. Ova aktivnost je poslednja na spisku onih koje mladi u Srbiji rade, sa samo 20 posto, dok je u svetu taj procenat 52.
Najveći broj mladih u Srbiji, 94 posto, internet koristi za pregledanje sajtova, a 87 posto za postavljanje ili slušanje muzike, navode iz Galupa.
Bloguje čak 84 posto mladih, a društvene mreže se znatno više koriste u privatne nego u poslovne svrhe, 98 u odnosu na 17 posto. Korisnici društvenih mreža su najčešće uzrasta od 16 do 24 godine, a najposećeniji su Facebook i servis YouTube.
Što se polnih i starosnih razlika tiče, istraživanje je pokazalo da muškarci stariji od 37 godina i žene između 25-36 godina češće kupuju putem interneta, a posao na internetu najviše traže osobe starosti 25-36 godina.
Mladi u Srbiji duplo manje koriste laptop računare u odnosu na globalne rezultate, ali i pametne telefone i konzole, dok je upotreba desktop računara u Srbiji u okviru globalnog proseka, preneo je Tanjug.
Izvor:B92