Studenti FON-a zajedno sa kolegama iz cele Evrope, imaće priliku da se okušaju u ulozi menadžera i da primenom svojih znanja reše studije slučaja kompanija Telekom Srbija, L’Oreal Balkan, Japan Tobacco International, Holcim, Coca-Cola Hellenic Srbija i Microsoft Srbija i dođu do svog prvog zaposlenja ili stručne prakse.
“Case Study Show” je jedan od najvećih projekata edukativnog karaktera i ima za cilj da podigne kvalitet obrazovanja naših studenata. Studija slučaja predstavlja savremen način učenja koji dolazi sa Harvarda, i zahteva da studenti sva svoja teoretska znanja stečena tokom studiranja integrišu i za kratko vreme prikažu u vidu rešavanja konkretne problematike.
Studenti će prva dva dana “Case Study Show-a” prezentovati svoja rešenja problema, a poslednjeg dana, 24. aprila, imaće priliku da kroz radionice ostvare interaktivni odnos sa predstavnicima kompanija. Na ovaj način kompanije dobijaju jasan uvid kako u rad pojedinaca, tako i u njihovo snalaženje u timskom radu, a za najistaknutije studente završnih godina postoji mogućnost prvog zaposlenja.
Prvog dana događaja održaće se Company Day na kojem će prisutni moći da stupe u kontakt sa predstavnicima kompanija, ostave svoj CV i tako ostvare priliku za potencijalno zaposlenje. Oni nešto mlađi, srednjoškolci imaće priliku da dođu i osete put uspeha, ali i izazova koji će morati da ponesu kao budući studenti.
Projekat su podržali Ministarstvo omladine i sporta, Univerzitet u Beogradu, Fakultet organizacionih nauka, Narodna kancelarija predsednika Republike, Savet stranih investitora (FIC), kao i Smart kolektiv, osnivać Foruma poslovnih lidera Srbije (BLF).
Izvor: MONDO