Oni su se u svojim radovima pozabavili pirotskim ćilimom, kačkavaljem i grnčarijom, ali i ostalim „stvarčicama“ po kojima je Pirot prepoznatljiv.
Direktor korporativnih komunikacija u „Tigru“ Srđan Stojanović je rekao da je jedan od segmenata obeležavanja 73. godišnjice Korporacije bio usmeren ka srednjoškolcima.
– Ove godine smo odlučili da učenike srednjih škola pozovemo da na najkreativniji način predstave turističke potencijale pirotskog kraja koristeći računar. Naša je namera bila da kreativni potencijal pirotskih srednjoškolaca usmerimo na pravi način i da ih podstaknemo da adekvatnije sagledaju vrednosti pirotskog kraja. Odluku o najboljim radovima donela je komisija – rekao je Stojanović, zahvalivši učenicima, profesorima i direktorima škola za učešće na konkursu.
Nagrađeni učenici su istakli da na ovaj način žele da skrenu pažnju javnosti na brendove koje Pirot ima i koje treba sačuvati za nova pokolenja.
Izvor:blic