od jednog broja mesečno koji se između 5. i 10. u mesecu pojavljuje na web adresi www.wavemagazine.net. Ovaj internacionalni časopis, koji još uvek ima izdanje samo na engleskom jeziku, okupio je na početku dvadesetak mladih ljudi iz cele Evrope, a u međuvremenu je broj novinara skoro dupliran jer je redakcija za godinu dana dobila nove članove iz celog sveta – Italije, Španije, Nemačke, Švedske, Brazila…
"Zadovoljni smo kvalitetom i tempom rada jer smo uspeli da održimo WAVE magazin jednom mesečno, iako smo počeli kao grupa entuzijasta i još uvek smo svi volonteri u ovom projektu. Drago nam je da je naš rad primećen i posebno smo srećni što nam se javljaju čitaoci, ali i kolege iz inostranstva od kojih dobijamo pohvale i brojne ponude za saradnju", ističe Marko Andrejić, idejni tvorac i glavni urednik web magazina.
"Redakcija se razvijala i stigla do četrdesetak novinara koji trenutno rade na pripremi sadržaja WAVE-a. Jedan od pokazatelja kvaliteta sadržaja našeg magazina jeste broj poseta na web strani koji je za godinu dana dostigao 7.500 pojedinačnih poseta mesečno i koji mi smatramo jako dobrim rezultatom za jedan magazin ovakvog tipa u ovom periodu."
Nova anketa Evropske interaktivne marketinške asocijacije (EIAA) pokazala je da gotovo dve trećine evropskih korisnika interneta zamenjuju druge oblike online formama. Prema rezultatima EIAA, 62% anketiranih se pre odlučuje za internet kao glavni izvor vesti, nego za tradicionalne medije. Ova asocijacija predviđa rast ovog trenda u konzumaciji vesti i medija u korist internet izvora, pa se i WAVE magazin nada još većoj posećenosti tj. još većem „tiražu“, a u tom smeru planirana su određena unapređenja.
"Od prošlog broja pružili smo mogućnost čitaocima da direktno komentarišu svaki članak i nadamo se da će to pomoći još boljoj interakciji koja zapravo i jeste jedna od najbitnijih prednosti internet medija. U decembru krećemo sa novom rubrikom „World News“ u kojoj ćemo imati kraće vesti i informacije i koja će biti osvežavana mnogo češće, odnosno i između dva redovna mesečna izdanja", kaže Marko Andrejić i dodaje "PDF verzija ostaje i dalje u planu, ali ona zahteva nešto više sredstava. Ipak, mi se nadamo da ćemo u narednom periodu uspeti da privučemo i sponzore."