Belgrade Youth Fair, u saradnji sa The Employer Branding Agency, sproveo je veliko istraživanje u segmentima Employer Branding-a i omiljenih brendova na velikom uzorku od oko 3000 mladih 18-30 godina iz svih delova Srbije koji su izabrali najbolje brendove koji posluju kod nas.
Istraživanje se vršilo 01.12-29.12.2020, acilj istraživanja bio je da se odrede najpoželjniji poslodavci iz svih kategorija industrije i najpoželjniji program prakse za mlade koji sprovode kompanije, kako bi nagradili najbolje i motivisali ostale da se unaprede.
Kroz segment omiljenih brendova odato je priznanje najuticajnijim brendovima, a javnosti predstavljeni brendovi koji su najpopularniji među mladima.
Anketa se sastojala od 12 pitanja u segmentu Employer Branding i od 19 pitanja vezanih za omiljene brendove. Bila je zatvorenog tipa, sa opcijom dodavanja ličnog izbora i time je omogućeno da budu obuhvaćene cele kategorije i industrije koje su bile ispitivane.
Dobitnici nagrada za najpoželjnijeg poslodavca iz svojih kategorija su:
dm drogerie markt, Microsoft, Atlantic Grupa, NIS Gazprom Neft, Air Serbia, Philip Moris International – PMI, Adecco, Hemofarm, Banca Intesa, Color Press Grupa, New Media Team, Deloitte, dok je omiljeni program praksi/zapošljavanja – Mladi lideri.
Omiljeni brendovi po mišljenju mladih su:
SBB United Grupa, Smoki, Guarana, Coca Cola, Plazma, McDonalds, Donesi.com, Samsung, HP , Maxi, Rapsody, UniCredit banka, RTS, mts, Ušće SC, Nescafe 3u1, Nivea, NIS Gazprom Neft.
Planirano je da istraživanje postane tradicionalno i da se sprovodi svake godine, kako bi se iz godinu u godinu pratilo koji brendovi su najbolji i najuspešniji u Srbiji među mladima.
Više o istraživanju možete pročitati na zvaničnom sajtu Serbia Youth Awards – www.awards.rs