Case Study Show je manifestacija edukativno-takmičarskog karaktera koji pruža idealnu priliku svim mladim i ambicioznim studentima da zakorače u poslovni svet i da teorijsko znanje stečeno tokom studija primene u praksi. Studenti se takmiče u rešavanju studije slučaja koju zadaje jedna ili više kompanija učesnica. Ona predstavlja realan poslovni problem, a najuspešnije takmičare očekuje program prakse, treninga ili organizacije specijalnog događaja u kompaniji za koju su rešavali studiju slučaja.
O značaju i potencijalu ovog projekta najbolje govori činjenica da projekat podržavaju neke od najboljih kompanija na našem tržištu. Neke od njih su: Delhaize Serbia, Mozzart Bet, Henkel, Bosch, Opel Srbija, VIP, United Cloud,…
Pre zvaničnog otvaranja projekta, 3. i 4. marta, održaće se Predavanja, jedan deo Case Academy-a. Case Academy je deo projekta namenjen najpre studentima početnih godina studija i onima koji nemaju iskustva u rešavanju studije slučaja. U okviru četiri radionice, tri predavanja i treninga, studenti će imati priliku da od stručnjaka iz ove oblasti nauče nešto više o načinu na koji bi trebalo da pristupe rešavanju realnog poslovnog problema.
Prvi dan projekta Case Study Show, 6. mart, rezervisan je za svečano otvaranje i Meet Up. Ovaj deo projekta se fokusira na inicijalno povezivanje učesnika sa kompanijama u neformalnoj atmosferi. Studenti se ovom prilikom mogu upoznati sa kompanijama učesnicama i ostaviti svoj CV u online bazu koja će biti blagovremeno prosleđena svim partnerima projekta.
Tribina Show (me) business,koja će se takođe održati 6. marta, je ono što izdvaja ovogodišnji Case Study Show u odnosu na prethodne. Predstavnici kompanija će imati mogućnost da ovom prilikom predstave svoje poslovanje, aktuelna dešavanja u svojim kompanijama, kao i šta kompanije očekuju od svojih potencijalnih zaposlenih.
U okviru drugog dela Case Academy-a, Case Room-a, 8. i 9. marta, učesnici će imati priliku da naučeno i primene u rešavanju jedne studije slučaja u timova od po četiri člana. Za rešavanje poslovnog problema imaju četiri sata, nakog čega se bira pobednički tim.
Paralelno sa Case Room-om, 8. i 9. marta, održava se i Business Case, glavni i najveći deo projekta koji podrazumeva rešavanje studije slučaja iz oblasti poslovanja kompanija učesnica. Učesnici se takmiče u timovima od po četiri člana i imaju pet dana da reše zadatu studiju slučaja, nakon čega se takođe bira pobednički tim.
Speed Dating će se održati 10. marta i ovaj deo projekta predstavlja kratak intervju na kom će zainteresovani učesnici imati priliku da se po drugi put upoznaju sa predstavnicima kompanija, ovog puta u formalnoj atmosferi i steknu korisna znanja. Nakon Speed Dating-a sledi svečano zatvaranje projekta.
Projekat je otvoren za sve studente Beogradskog univerziteta.
Zainteresovani studenti se za Case Study Show mogu prijaviti od 1. do 15. februara, slanjem CV-a i popunjavanjem forme na zvaničnom sajtu organizacije www.estiem.org.rs. Prijave se mogu vršiti u timovima ili individualno.
Za više informacija posetite zvaničan sajt ili pošaljite mail na marija.minic@estiem.org.