Kroz projekat „Može drugačije“, svoja iskustva i motivaciju dele osnivači preduzeća koja su pokrenuta sa ciljem da izvrše širi uticaj na društvo u celini, i to kroz zapošljavanje osoba koje spadaju u ranjive grupe i njihovo uključivanje u zajednicu (starija populacija, manjine, osobe sa invaliditetom, žrtve nasilja i trgovine ljudima…), rešavanje društvenog ili ekološkog problema na neuobičajen i inovativan način.
Na portalu MožeDrugačije.com možete pročitati njihove priče, a „Razlivalište“ poziva sve mlade (od 14 do 30 godina starosti) da svoje ideje za kreativne preduzetničke akcije usmerene na rešavanje društvenih ili ekoloških problema prijave do 31. maja na konkurs programa Social Impact Award, koji ova organizacija sprovodi u Srbiji. Program je ujedno i najveće evropsko takmičenje za socijalno preduzetništvo mladih.
„Organizacija Razlivalište sa svojim partnerima ovom kampanjom želi da široj javnosti predstavi sjajne ljude koji od samog starta razmišljaju i rade drugačije. Njihov entuzijazam i briga za zajednicu može poslužiti kao inspiracija svakom od nas, a takođe biti i dokaz da se na socijalno odgovoran način može voditi uspešan biznis koji donosi profit, ali i utiče pozitivno na društvo. Pozivamo sve mlade ljude koji kroz preduzetništvo žele da reše problem ili unaprede svoju zajednicu da se prijave na konkurs i da zajedno radimo i razvijamo njihove ideje“, naglašava Miloš Paunović, jedan od osnivača „Razlivališta“.
Program učesnicima nudi besplatne radionice kroz koje dobijaju podršku za razvoj ideja i sticanje znanja, kao i priliku da se upoznaju sa lokalnom zajednicom društvenih preduzetnika. Finalisti konkursa dobijaju pristup inkubacionom programu tokom leta, a pobednici novčane nagrade i dalju podršku. U Srbiji će biti nagrađene četiri ideje. Više detalja o konkursu pogledajte na zvaničnom sajtu programa.
Kampanju #možedrugačije i projekat Social Impact Award realizuje organizacija „Razlivalište“ uz podršku Erste Banke, i kompanija Alma Quattro i Coca -Cola HBC Srbija i Crna Gora.