AIESEC Srbija u saradnji sa GfK uz podršku strateških partnera Coca-Cola HBC Srbija i Delhaize Srbija sprovodi masovno istraživanje mišljenja mladih u vezi sa kvalitetom studija i biznis okruženja u kakvom bi želeli da rade.
Ova jedinstvena i sveobuhvatna anketa ima za cilj da iskaže mišljenje mladih na temu obrazovanja, efikasnog učenja i koja vrsta učenja im nedostaje na fakultetima. Sa druge strane ovo istraživanje će po prvi put omogućiti da druga strana upozna novije generacije, šta su im želje i potrebe kao i o tome gde vidi svoju buduću karijeru, a sve to u cilju sprečavanja odliva mozgova.
‘Pozivam sve da učestvuju u ovoj anketi koja je posvećena trenutno najvažnijem izazovu sa kojim se suocavaju mladi ljudi u Srbiji, a to je odnos obrazovanja, zaposlenja i građenja buduće karijere. Imas jedinstvenu priliku da jasno izrazis svoj stav šta je ono što želiš da vidiš u budućnosti, kakav način obrazovanja, kakve promene i kakav pristup kompanija prema mladim ljudima. Takođe, iskoristila bih priliku da se zahvalim GfK na velikoj pomoći pri samoj realizaciji ovog istraživanja, ali i našim strateskim partnerima Coca-Cola HBC Srbija i Delhaize Srbija. ’izjavila je Tijana Dirak predstavnica AIESEC Srbija.
Dodatne informacije o samoj inicijativi kao i anketa se nalaze na sledećem linku.
Rezultate ankete na uzorku od preko hiljadu mladih ljudi iz cele Srbje očekujemo uskoro. Da li će i tvoj glas biti među njima?
AIESEC je globalna mreža studenata koja razvija liderski potencijal mladih i pozitivno utiče na društvo. Prisustvom u preko 120 zemalja, AIESEC predstavlja najveću organizaciju vođenu od strane studenata. Svojim programima internacionalnih praksi i organizacijom edukativnih i društveno odgovornih projekata, AIESEC pruža mladima jedinstvenu mogućnost za lični i profesionalni razvoj.