Home [konkursi] Konkurs za učeničke kompanije

Konkurs za učeničke kompanije

49
0

U okviru projekta “Promocija preduzetništva u srednjim školama i unapređenje veština mladih kroz direktno iskustvo i praksu” Fondacija “Ana i Vlade Divac” raspisuje:

 

KONKURS ZA UČENIČKE KOMPANIJE

Prijavom na konkurs 10 učeničkih kompanija dobiće mogućnost da učestvuje u programu mentorske obuke u trajanju od 6 meseci koja će biti realizovana u saradnji sa kompanijama sa teritorije Republike Srbije. Na taj način kompanije će imati priliku da unaprede svoje biznis ideje i biznis planove, kao i svoje veštine iz oblasti preduzetništva.

Projekat se realizuje uz finansijsku podršku Nemačke organizacije za međunarodnu saradnju GIZ

 

Konkurs je otvoren do 31. oktobra 2012. godine.

 

Ko može da se prijavi?

Mogućnost da se prijave na ovaj konkurs imaju sve učeničke kompanije.

 

Uputstvo za podnošenje prijave

Potrebna konkursna dokumentacija

  1. Prijavni formular
  2. Izveštaj iz prethodne školske godine (2011/12)
  3. Prezentacija tima i kompanije (video, ppt, sajt…) koja će nakon završetka konkursa biti objavljena na www.stvarnovazno.org
  4. Pisma podrške – preporuke i dosadašnji saradnici

Prijavni formular popuniti i zajedno sa konkursnom dokumentacijom poslati na jedan od sledećih načina:

  1. popunjavanjem formulara online
  2. e-mailom na stvarnovazno(a)divac.com
  3. poštom na adresu:

Fondacija Ana i Vlade Divac

Vojvode Stepe 74/2, 11040 Beograd

sa naznakom “Konkurs za učeničke kompanije”.

 

Prijave koje budu stigle do 31. oktobra 2012. godine, do 16 časova, biće uzete u razmatranje.

Nepotpune prijave neće biti uzete u razmatranje.

 

Proces selekcije

Selekciju pristiglih projekata obaviće komisija sastavljena od predstavnika Fondacije “Ana i Vlade Divac”, GIZ-a i predstavnika biznis sektora.

Kriterijumi za izbor najboljih projekata:

(procentualni udeo svakog kriterijuma u konačnoj oceni)

* Biznis ideja, biznis plan – koliko je ostvariv plan za naredne 3 godine – 25%

* Kvalitet prezentacije – inovativnost, kreativnost, “nastup” – 5%

* Inovativnost proizvoda – 10%

* Originalnost proizvoda – 10%

* Značaj proizvoda za širu zajednicu – 20%

* Samostalnost učenika – 15%

* Vremenska ograničenost – 15%