Home [konkursi] New Yorker pokreće međunarodno takmičenje za studente „Brand New Challenge”

New Yorker pokreće međunarodno takmičenje za studente „Brand New Challenge”

57
0

netOvim konkursom, New Yorker poziva učesnike sa 160 univerziteta u 32 zemlje da se takmiče, a posebnu pažnju posvećuje grupama studenata koji su zainteresovani za istraživanje tržišta, analize i inovativne marketinške strategije Sve informacije možete pronaći na adresi www.newyorker.de/brand-new

 

New Yorker, modna kuća iz Braunšvajga, poziva motivisane studente sa preko 160 univerziteta u 32 zemalje u kojima ima prodavnice da učestvuju na međunarodnom takmičenju. Projekat je namenjen onima koji se bavi kreativnim i analitičkim oblastima i koji žele da se dokažu u oblasti istraživanja tržišta i analize, kao i komunikacionim i marketinškim strategijama. Fokus je na masovnom tržištu međunarodne modne industrije. Novčane nagrade za deset najboljih timova jesu dodatna motivacija. Pobedničkom timu će na kraju biti pružena prilika da predstavi svoj nagrađen koncept direktorima New Yorker-a i predstavnicima Brand Management-a u sedištu kompanije u Braunšvajgu, i da odu na praksu u New Yorker kako bi upotrebili stečeno znanje u praksi i stekli neka nova.

Izazov – Univerziteti i fakulteti koje će New Yorker kontaktirati moraju da se registruju do 15. juna 2012. godine kako bi učestvovali u takmičenju, koje će trajati 14 nedelja. Koncepti i rezultati moraju biti podneti do 1. oktobra. Rezultat će biti objavljen, a pobednik proglašen 1. novembra.

Zadatak – Zadatak za studente se sastoji iz 2 dela. U prvom delu zadatka, studenti treba da steknu uvid u masovno tržište modne industrije u njihovoj zemlji. Na pitanja o potrošačima, njihovom životnom stilu i ponašanju potrošača se takođe mora odgovoriti. Tema je i sam brend New Yorker i njegova percepcija u zemljama iz koje se prijavljuju studenti. U drugom delu, zadatak je da se na osnovu informacija stečenih u prvom delu, razvije marketinška strategija koja će se primeniti kako na postojeće tako i na potencijalne New Yorker potrošače. Ocene i ideje potkrepljuju strategiju.

Nagrada – Najbolja ideja će biti nagrađena sa 5000 evra. Takođe, pobedničkom timu će biti pružena prilika da radi praksu u nekom od sedišta New Yorker-a.